El diari independent de Sant Andreu de Palomar

Tema

rodalies

Dragados s’adjudicarà la construcció de Sant Andreu Comtal

Economia

Recta final. Adif Alta Velocidad ja ha obert els sobres de la vintena d’empreses que es van presentar al concurs públic per construir la nova estació de Sant Andreu Comtal. Una licitació que, a falta de formalitzar-se, ja tindria adjudicatari segons ha pogut saber L’Exprés de Sant Andreu: la Unió Temporal d’Empreses (UTE) conformada per Dragados i Tecsa Empresa Constructora.

Continua llegint

L’R3 i R4 de Rodalies estaran tallades durant tot el Nadal

Societat

Rodalies de Catalunya interromprà la circulació de les línies R3 i R4 des del 21 de desembre fins al 6 de gener per reforçar el túnel de les Glòries. Aquesta actuació comportarà que els trens inicïin el seu recorregut i l’acabin a Sant Andreu Arenal i Arc de Triomf, de manera que no faran parada al baixador de La Sagrera-Meridiana. Entre totes tres estacions, però, hi haurà un servei especial d’autobús.

Continua llegint

Les estacions de Sant Andreu mouen 40.000 usuaris al dia

Societat

Creixement exponencial. El servei de Rodalies de Catalunya (operat per Renfe) ha vist com en només dos anys s‘ha disparat el nombre d’usuaris que fan servir les estacions ubicades al districte de Sant Andreu. Mentre que Sant Andreu Arenal ha mantingut els mateixos viatgers entre el 2016 i el 2018, a Sant Andreu Comtal i La Sagrera el nombre de validacions s’ha disparat. Totes tres estacions sumen 42.116 viatgers diaris, segons un estudi de l’empresa.

Continua llegint

El tall de l’L1 de metro provoca maldecaps entre els usuaris

Societat

Dilluns, primer dia laborable i primera prova de foc al transport públic. Després del tall de l’L1 de metro entre Fondo i Clot, els usuaris habituals de metro han hagut de buscar alternatives per arribar a les seves destinacions. Mentre que el servei de llançadora en doble ruta no ha fet el pes a ningú i molts no sabien ben bé com arribar a la feina, des de TMB s’ha insistit en la necessitat de buscar altres rutes. Segons asseguren des de l’empresa, resulta “impossible” que els autobusos extraordinaris absorbeixen tots els viatgers del metro.

Continua llegint

Vés a dalt