Les Casernes recuperen els jocs d’aigua set anys després del seu tancament
El parc d’Antoni Santiburcio tornarà a tenir jocs d’aigua. Set anys després que l’Ajuntament es veiés obligat a clausurar la instal·lació original arran d’un brot de gastroenteritis que va afectar desenes d’usuaris, les Casernes recuperaran aquesta segona quinzena de juny un servei molt esperat per les famílies just a les portes de l’estiu, tal com ha comunicat el consistori.