El diari independent de Sant Andreu de Palomar

Sant Andreu es mobilitza per viure un possible ascens històric

Esports

Sant Andreu de Palomar ja juga el partit abans que rodi la pilota. Afició i club es preparen per viure un diumenge que pot quedar gravat a la memòria col·lectiva: la UE Sant Andreu pot certificar l’ascens a Primera RFEF i proclamar-se campions de lliga si guanya al camp del València Mestalla. I l’afició ha respost com només ho sap fer: mobilitzant-se en massa, dins i fora del camp.

 

El Camp del Ferro, epicentre quadribarrat

Davant la impossibilitat de jugar al Narcís Sala i amb previsió de pluja, el club ha optat per convertir el Camp del Ferro en un gran punt de trobada. La pista principal del poliesportiu acollirà una pantalla gegant per seguir el partit en directe, en una iniciativa que apunta a congregar centenars d’aficionats.

L’accés serà gratuït però amb entrada prèvia per controlar l’aforament. Les portes s’obriran una hora abans del partit i hi haurà servei de bar per convertir la tarda en una autèntica festa quadribarrada.

Viatge a València: passió amb límit d’entrades

En paral·lel, el desplaçament a València també ha despertat una allau d’interès. Amb només 100 entrades disponibles per a l’afició, el club ha hagut de recórrer a un sorteig entre socis, deixant clar que ningú podrà accedir a l’estadi sense localitat prèvia.

Tot i les limitacions, s’han organitzat autocars per facilitar el viatge dels afortunats. La sortida serà diumenge al matí des del Narcís Sala, amb parada per dinar abans d’arribar a la ciutat esportiva de Paterna, on es disputarà el partit.

El poliesportiu del Camp del Ferro acollirà la pantalla gegant // Ajuntament de bcn

Un partit que és molt més que futbol

El que està en joc va més enllà d’un ascens. És la culminació d’una temporada que ha anat de menys a més i que ha acabat connectant equip i grada fins a convertir cada partit en una celebració compartida.

Ara, amb el títol a tocar, Sant Andreu es prepara per viure-ho unit. Tant si és a València com al Camp del Ferro, el missatge és clar: ningú es vol perdre el moment.

Fotografia | Álvaro Martin – UE Sant Andreu

Deixa un comentari

El teu correu no es publicarà.

*

Últimes notícies de Esports

Vés a dalt