Confiança, proximitat i eficàcia. Aquests són els tres pilars sobre els quals es fonamenta l’equip de professionals que hi ha darrere de Si Real Estate, la immobiliària de referència per als compradors i venedors de Sant Andreu de Palomar. Ubicats al número 17 del passeig de Torras i Bages (just davant del metro de Sant Andreu), des de fa 25 anys els seus professionals ofereixen al veïnat uns estàndards de qualitat diferencial en un barri que no només els ha vist néixer, sinó també desenvolupar-se en el sector.
La raó per la qual Si Real Estate es va enclavar a Sant Andreu de Palomar està intrínsecament vinculada a les singularitats dels seus carrers i places: “Sant Andreu té identitat pròpia, una gent meravellosa, una salut comercial envejable; disposa de comunicacions privilegiades i un casc antic inigualable”. “A més, quan volem anar a Barcelona, hi som en un tres i no res”, afegeixen des de l’equip que cada dia observa com milers de veïns pugen o baixen les escales del metro cada dia per desplaçar-se per la ciutat.
El fet de treballar en un barri tan especial com Sant Andreu ha convertit a Si Real Estate en una immobiliària experta en totes les idiosincràsies del mercat local: “Al llarg d’aquests sis anys ens hem convertit en experts coneixedors de cada carrer i de cada bloc”, confessen. Ara bé, com ha fet la immobiliària per diferenciar-se de la competència de la zona? Tal com exposen, amb valors com la confiança, la proximitat i l’eficàcia. Uns ítems innegociables que, a la vegada, s’han complementat amb les noves tendències del sector per complir el seu objectiu: satisfer a tots els clients.
“Ens sentim molt orgullosos quan els clients ens reconeixen que no només hem complert les seves expectatives en aspectes relacionats amb les habituals compravendes o lloguers, sinó que també els hem sabut solucionar altres qüestions, com ara la compra directa de l’immoble, la garantia de venda segura o el servei de Home Staging sense càrrec”, destaquen. De fet, en aquestes tres darreres matèries, Si Real Estate s’ha convertit en una referència a tot Sant Andreu.
“Un pis és un producte que es ven sol; ara bé el que és important és com ho fas; avui en dia, un procés de compravenda immobiliària professional ha d’anar molt més enllà de fer fotos i publicitar immobles. Hem de posar els clients al centre i aportar les solucions que esperen”, detallen. Una forma de treballar que, segons argumenta, els fa diferenciar-se de la resta del sector: “La inèrcia ha atrapat a moltes immobiliàries en mètodes d’altres temps i que ja no es correspon amb les exigències en les quals viu immers el sector avui dia, per això hem decidit ser pioners en aspectes com el Home Staging“, revelen.
Home Staging, o com marcar la diferència en una compravenda
“Sovint, quan anem a visitar un pis, trobem tota una sèrie de coses que no ens fan sentir a gust i l’acabem descartant de forma precipitada; és aquí on el Home Staging juga un paper fonamental: nosaltres preparem el pis per eliminar tots aquells ítems que poden desagradar al potencial comprador”, expliquen. Dit d’una altra forma, el servei 100% gratuït ofereix fer petites reparacions, instal·lar mobiliari d’attrezzo i, fins i tot, pintar les estances en cas que sigui necessari. Una acció que, asseguren, permet mostrar al comprador les possibilitats reals de l’immoble.
“Cuidem l’experiència perquè ens considerem una immobiliària per a compradors i venedors exigents. Ho tenim comprovat, una bona primera impressió i una experiència agradable a l’hora de visitar un habitatge és el que fa que un comprador es plantegi una possibilitat de compra real”, sintetitzen. De fet, el servei no suposa cap sobrecost per al venedor de l’habitatge, ja que és 100% gratuït i no el gestiona cap altra empresa. “El Home Staging és la millor eina per evitar que un immoble no s’estanqui al mercat ni es malbarati injustament”.
Des del principi fins al final, acompanyats
Com en altres aspectes de la vida, l’equip de professionals saben perfectament que “un procés de compravenda immobiliària és un moment molt important a la vida d’algú”. “És un moment de nervis i desconeixement, on un petit malentès pot arribar a espatllar tota una operació”, admeten. Per aquesta raó, des de Si Real Estate no només se centren a defensar els interessos de la part venedora, sinó també en els compradors per tal de poder generar un clima de confiança entre totes les parts implicades: “No hi ha res millor que treballar en un entorn on tothom se sent segur, aquesta és la clau de l’èxit i de la satisfacció de totes les parts”.
En aquest sentit, l’acompanyament i el compromís de l’equip és absolut. Tot plegat, perquè el procés de compravenda sigui el més còmode, clar i entenedor per a totes les parts fins que es formalitza l’escriptura. Una forma de treballar que al sector fins fa no tants anys era habitual, però que en els darrers temps, lamenta, s’ha començat a perdre: “El món immobiliari està patint una despersonalització i s’està automatitzant per sobre de les seves possibilitats, nosaltres creiem que les persones han de tractar amb persones i no amb formularis o agents telefònics”, defensen.
Una dinàmica en expansió
Cal posar de relleu que el tracte i els serveis que brinden els professionals de Si Real Estate a Sant Andreu no només es pot contractar a l’oficina que queda davant del metro. Des de fa uns mesos ara també els poden contractar els veïns de La Sagrera i Navas. Tot plegat, gràcies a la nova oficina que l’empresa ha obert al número 248 de l’avinguda Meridiana, tot just a tocar de la plaça de Ferran Reyes. “Volem portar el nostre valor afegit, la nostra manera de fer i el nostre tracte humà a altres zones de la ciutat”, destaquen satisfets per la feina feta des del local de Sant Andreu on es van establir sis anys enrere.