Encesa inèdita. Per primera vegada, Sant Andreu de Palomar donarà la benvinguda al Nadal amb un acte d’encesa de llums a la plaça d’Orfila. La jornada de dissabte 22 de novembre començarà amb tallers per a infants, música i xocolata, fins a arribar al moment més especial: l’encesa de les llums que adornaran els carrers del nucli urbà.
Val a dir, però, que el plat fort començarà a partir de les 18 hores, quan les set agrupacions vocals de l’Escola de Música Municipal Sant Andreu-Mestre Pich Santasusana oferiran un repertori de cançons per fer sentir l’esperit nadalenc als assistents. En aquest sentit, el professorat Albert Santiago, Marta Arbonés i Núria Belmonte dirigirà l’alumnat, que comptarà amb l’acompanyament de la professora pianista Mariona Sarquella.
Mentre que a l’escenari que s’instal·larà per a l’ocasió hi haurà alumnat de totes les generacions de l’escola musical, la plaça d’Orfila en el seu conjunt s’anirà omplint de màgia fins a arribar al moment culminant, quan tot l’enllumenat es posarà en marxa per donar la benvinguda a la campanya de Nadal.

Cal posar de relleu que aquesta serà només la primera gran novetat d’enguany, ja que l’Ajuntament ha preparat tot un reguitzell d’activitats arreu del districte durant les setmanes més màgiques de l’any.
