El diari independent de Sant Andreu de Palomar

Carn + Carn, la carnisseria del Nadal

Contingut patrocinat

Cuinar per Nadal sovint és sinònim d’impressionar. Voler fer que la resta de comensals de la taula es quedin amb la boca oberta. Un fet que, per una banda precisa d’una bona mà culinària, i per l’altra: d’un producte de primera. Per aquest motiu, des de la carnisseria Carn + Carn el seu responsable, José Íñigez, només vol treballar amb càrnics de primera categoria: “Al final si intentes ser el més barat, sempre tindràs algú altre que et guanyarà, per això nosaltres intentem ser els que oferim les carns més bones de tot Sant Andreu”, confessa.

 

Ubicat al número 326 del carrer Gran de Sant Andreu, l’obrador de Carn + Carn ja treballa des de fa setmanes per oferir als veïns els millors productes per Nadal. Com ja va succeir l’any passat, Íñigez confia en que els canelons que ells mateixos preparen tornin a ser el seu plat estrella: “L’any passat ens vam afartar de fer-ne durant gairebé les 24 hores del dia, però tot esforç va compensar per la bona sortida i crítica que van rebre, així que aquest any esperem repetir la mateixa satisfacció”, explica.

Una aposta que enguany s’ampliarà a tota una nova sèrie de nous productes, com ara el llarg assortiment de patés que oferiran a l’aparador: “Potser enguany els canelons veuen un nou competidor; ja preparem des de fa dies els nous patés de torró, de cava, de pera i fins i tot de castanyes confitades, que estem convençuts que tindran una molt bona sortida entre la clientela”. En aquest sentit, esperen poder completar el podi amb els nous embotits de Nadal que fan ells mateixos a l’obrador: “Això és una cosa que no hem fet mai fins ara i que esperem que funcionin molt bé, ens ha fet especial il·lusió tenir aquesta idea”, destaca.

Tal com assenyala el cap de Carn+Carn, la filosofia de la botiga ha passat a emmarcar-se en les dinàmiques del nou segle XXI: “Abans tots els carnissers treballaven de forma individual, ha sigut ara quan ens hem adonat que, si ens aconsellem i ens formem entre nosaltres a través del Gremi, podrem oferir productes més originals i de molta major qualitat que els dels supermercats”. “No es tracta de competir, es tracta d’oferir cadascú el que millor sap fer i que ha après dels millors mestres, professionals que tothom pot trobar a les carnisseries”, subratlla.

José Íñigez porta sis anys al capdavant de Carn + Carn // DGM

Un exemple? El cachopo. Un producte de la cuina asturiana que sembla no acabar de funcionar a les carnisseries catalanes, menys a la d’Íñigez: “Sempre intentem renovar-nos i un dia vam decidir apostar pels cachopos; alguns ens van dir que no ens funcionarien i que no en vendríem cap, però per la nostra sorpresa gairebé ni els hem d’oferir perquè se’ns acaben cada setmana”, posa de relleu. “Al final la filosofia a seguir en el món del comerç de proximitat es basa a innovar dins de les nostres capacitats, o dit d’una altra manera: saber què pots fer molt bé i oferir-ho als teus veïns”.

Deixa un comentari

El teu correu no es publicarà.

*

Últimes notícies de Contingut patrocinat

Vés a dalt