El diari independent de Sant Andreu de Palomar

Així serà la futura xarxa de carrils bici de Sant Andreu

Societat

Després de convertir tots els vials limitats a 30 km/h en ciclables i generar nous carrils bici segregats a carrers com el del Segre o el passeig de Santa Coloma, ara l’Ajuntament de Barcelona ja treballa en un nou paquet de carrils bici. Una nova infraestructura que sobretot s’expandirà per la zona nord-est de Sant Andreu i que se sumarà als carrils que s’han començat a construir al sector de Pare Manyanet.

 

Segons ha avançat el consistori, ja s’ha començat a treballar en el projecte per desenvolupar carrils bici en el segon tram del carrer del Segre, Balari i Jovany, Cinca, entorns de l’Estació, Joan Torras, Fernando Pessoa, Ferran Junoy, Ciutat d’Asunción, Palomar i Potosí. D’aquesta manera, es podrà creuar de punta a punta Sant Andreu amb carrils segregats, ja que per aquelles dates ja estaran enllestits els esmentats carrils bici de Pare Manyanet, Gran de la Sagrera, Berenguer de Palou, Josep Soldevila i Gran de Sant Andreu.

Les connexions amb la resta de barris que envolten Sant Andreu també milloraran de forma rellevant. Exemple d’aquesta nova trama sostenible són els futurs carrils unidireccionals que s’implementaran al passeig de Fabra i Puig (tram Nou Barris) entre la Meridiana i la plaça de Virrei Amat; o el nou carril pel carrer d’Escòcia, entre la Meridiana i Arnau d’Oms. De fet, aquest darrer permetrà fer el recorregut invers al de Fabra i Puig, ja que connectarà Arnau d’Oms amb el carril bici del carrer Dublín i de l’avinguda Meridiana. Està previst que les obres d’aquests dos darrers vials comencin l’any vinent.

Fotografia | Ajuntament de Barcelona

Deixa un comentari

El teu correu no es publicarà.

*

Últimes notícies de Societat

Vés a dalt