El diari independent de Sant Andreu de Palomar

Accident entre un turisme i un motorista a Torras i Bages

Societat

La disminució del trànsit per la crisi del coronavirus no evita que els accidents de trànsit es continuïn produint. Aquest dijous, cap a les 17:05 hores, un turisme ha impactat contra una motocicleta a l’alçada de l’encreuament entre Guardiola i Feliu i el passeig de Torras i Bages. Tal com han confirmat a L’Exprés de Sant Andreu fonts de l’Ajuntament de Barcelona, el motorista ha sigut “ferit lleu”.

 

Testimonis asseguren que el motorista ha quedat atrapat sota el vehicle, després de caure de la seva moto de color groc i d’estètica esportiva. Un espai d’on no ha pogut sortir fins que l’han excarcerat els Bombers de Barcelona. En abandonar el punt del succés, les dotacions d’emergències han sigut aplaudides pels veïns que han seguit el protocol d’actuació des dels seus balcons.

Per últim, recordar que la intenció del Govern de l’alcaldessa Ada Colau és pacificar el passeig de Torras i Bages pel 2021 i limitar la seva circulació a 30 km/h. Les actuacions en concret que vol dur a terme, però, encara no s’han concretat i d’entrada només afectaran el tram que va de la plaça d’Orfila a la Via Favència, ja que des del consistori no s’ha esmentat al carrer del Segre. Segons entén l’Ajuntament de Barcelona, es tracta “d’una mesura necessària i d’una qüestió indispensable per abordar la reducció de l’accidentalitat i de la gravetat de les lesions”. En el cas de Torras i Bages, el seu asfalt ja s’ha cobrat més d’una víctima mortal.

Tal com argumenten des de l’administració local, els indicadors de la gravetat de les lesions de la Guàrdia Urbana demostren la diferència que es produeix quan un impacte entre vehicles o entre un vehicle i un vianant té lloc a 30 km/h o a 50 km/h. En la mateixa línia, el Consell Europeu de Seguretat en el Transport també ha posat de manifest que en incrementar-se la velocitat, augmenta també el risc d’accident i de les seves conseqüències. Segons el mateix, rebaixar 1 km/h podria significar una reducció del 3% de la sinistralitat.

Fotografia | Arxiu // SEM – Anna Mas Talens

4 Comentaris

  1. Menys merders i tonteries i esteu per altres coses més importants, ja són ganas de tocar els nassos, mobilitat 0 per tothom, a 30km caus de la moto de lent que vas, també és una gran idea fer carrils bici més grans que els de cotxes, per on no passa ningú!! Colau vés-te’n d’una vegada o pensa en tothom.

    • Alejandro, Colau solo piensa en su exnovia italiana a la que le dedica una parte sustancial de las entrevistas que concede. Tiene la mente en Italia y en su chica.

  2. La Colau y su partido quieren limitar la velocidad a 30 no por la accidentalidad, si no porque quieren que la gente no use el coche. Si pones el límite a 30, los desplazamientos son más largos (tardas más), y así a la gente se le quitarían las ganas de coger su coche. No le gusta a la Colau ni a su partido que la gente tenga coche privado. Todo lo privado les repugna, nos quieren a todos en colectivos, eso sí, ellos no paran por nada y tienen de todo, es aquello de “todo para el pueblo pero sin el pueblo”

Deixa un comentari

El teu correu no es publicarà.

*

Últimes notícies de Societat

Vés a dalt